Shop de cercetare de consumator.

Cine suntem. Echipa Open-I.

Dragos Cîrneci Dragos Cîrneci

Dragos Cîrneci

Senior Neuromarketing Consultant
Adina Nica Adina Nica

Adina Nica

Senior Strategy Consultant
Lavinia Bucur Lavinia Bucur

Lavinia Bucur

Qualitative Research Executive
Alexandra Huh Alexandra Huh

Alexandra Huh

Neuromarketing Research Executive
Robert Moldoveanu Robert Moldoveanu

Robert Moldoveanu

Quantitative Research Executive
Irina Dida Irina Dida

Irina Dida

Coordonator Operatiuni

Dr. Dragos Cîrneci

Senior Neuromarketing Consultant

Dragos este doctor in psihologie si are 18 ani experienta in cercetare.

A realizat primul studiu de neuromarketing din Romania si a dezvoltat instrumente de investigare a consumatorului pe baze neurostiintifice. Folosind aceste instrumente si RMN-ul functional a realizat proiecte de neuromarketing care au presupus testare de produs, de reclama, de ambalaj, de comunicare, profilare de consumator si testare atitudinala.

Dragos are trei carti publicate, intre care prima carte romaneasca de neurostiintele dezvoltarii, este membru al Collegium Internationale Activitatis Nervosae Superioris (CIANS) si al Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA). Dragos este conferentiar universitar – preda cursuri de neurostiinte, evaluarea personalitatii si bazele teoretice ale evaluarii psihologice.

Adina Nica

Manager

Fondatorul companiei Open-I, Adina Nica este unul din cei mai experimentati cercetatori de pe piata romaneasca, atat in companii de research, cat si din interior, in companii-client. In calitate de consultant de marketing, Adina face parte din reteaua de consultanti The Network.

Cu mai mult de 15 ani de experienta in cercetare de piata si marketing, Adina a lucrat atat in agentii de cercetare cat si in companii client, ultima pozitie fiind Head of Research in Synovate Romania si Subject Matter Expert Censydiam pentru CEE.

Adina a coordonat sute de proiecte in multe categorii in Romania si alte tari din Europa Centrala si de Est, folosind atat metode calitative cat si cantitative. Experienta de partea clientului ii permite sa inteleaga foarte bine business-ul clientilor, sa ii ajute sa isi dezvolte strategia de business si de marketing, si sa foloseasca cat mai eficient cercetarea de piata pentru a genera insight-uri.

Adina a studiat Marketing la Wirtschafts Universitaet Viena si este profesionist certificat in Market Research la University of Georgia (USA). Este membra ESOMAR, profesor in cadrul Scolii IAA si trainer Markstrat – cel mai performant program de planificare strategica din lume.

Lavinia Bucur

Qualitative Research Executive

Psiholog si psihoterapeut cu multiple specializari, absolventa a Masterului de Psihoterapie Experientiala Unificatoare si Dezvoltare personala (Universitatea Bucuresti), Lavinia isi foloseste aptitudinile si cunostintele in cadrul proiectelor de cercetare de piata.

Este pasionata sa mearga spre esenta si adancimea lucrurilor în munca sa si sa se conecteze cu oamenii, pentru a le intelege cu adevarat nevoile si emotiile. Lavinia are experienta atat in culegerea informatiei, cat si in analiza si sinteza datelor, si-a cultivat capacitatea de a corela partea de analiza calitativa cu partea cantitativa, oferind profunzime si o perspectiva umanista rezultatelor obtinute din cantitativ.

Dincolo de cercetarea de piata, este interesata sa inteleaga comportamentul uman și modalitatile de vindecare in profunzime.

Alexandra Huh

Neuromarketing Research Executive

A absolvit M. Sc. in Psihologie, cu specializarea Psihologia dezvoltarii si psihologie clinica, la prestigioasa University of Heidelberg, Germania. Incepand cu anul 2013 a inceput sa lucreze ca asistent de cercetare in cadrul Universitatii Heidelberg, Departamentul de Psihologia dezvoltarii si Biopsihologie.

Pasiunea pentru cunoasterea creierului uman si pentru functionarea acestuia, precum si cunostintele acumulate despre tehnicile de investigare neuronale, se regasesc in implicarea ei in studiile de neuromarketing realizate cu RMN-ul functional. Alexandra isi aduce contributia in proiectele de cercetare prin partea de interpretare a rezultatelor de RMN.

Din dorinta de a se implica in actiuni si proiecte de anvergura care sa aduca schimbari pozitive cu impact ridicat asupra societatii in care a crescut, dupa finalizarea studiilor, Alexandra s-a intors in Romania pentru a-si continua dezvoltarea ca cercetator in domeniul Neurostiintelor.

Robert Moldoveanu

Quantitative Research Executive

Absolvent al scolii de business din cadrul universitatii Huddersfield, specializarea Advertising and Marketing Communications, Robert a ales domeniul cercetarii de piata pentru ca este foarte curios in privinta naturii umane si in special a comportamentului de consum.

Ariile de expertiza ale sale sunt analiza si interpretarea datelor cantitative precum si reprezentarea vizuala a rezultatelor intr-o maniera sintetica si atractiva.

A realizat atat studii de segmentare si pozitionare, cat si testare de reclama si concepte de reclama.

Ii place sa experimenteze lucruri noi, sa inteleaga culturi noi, in special obiceiurile culinare.

Irina Dida

Coordonator Operatiuni

Irina vine din domeniul resurselor umane si aduce in echipa Open-I experienta de coordonare si administrare, preluand partea de operational. Irina coordoneaza panelul de cercetare de piata si se ocupa de baza de date, de extinderea panelului si de sistemul de recompensare a participarii la studii de cercetare.

Irina este motivata de lucrurile facute bine si temeinic.

Ii place sa cunoasca oameni noi si este indragostita de biciclete.