Shop de cercetare de consumator.

Ce oferim. Servicii Open-I.

Avem experienta de peste 16 ani de zile in cercetare de piata, si peste 12 ani in designul si realizarea studiilor strategice, esentiale pentu ca orice business sa functioneze si sa se dezvolte pe piata.

Studiile Open-I nu sunt punctuale, pe o anumita problema, ci folosim toate informatiile pe care clientul deja le are (data mining) cat si o experienta in cunoasterea consumatorului roman si a culturii romanesti. Pentru asta vom folosi, de cate ori va fi nevoie, opinia expertilor (antropologi, sociologi, comunicare).

Stim sa integram datele calitative si cantitative, cat si insighturile rezultate din investigarea neurostiintifica si sa maximizam valoarea adaugata a fiecarei tehnici in parte. Desi sunt diferite, aceste metode nu sunt antagonice, si consideram ca in final, pentru a lua o decizie, fiecare are rolul sau unic.

  • Studii cantitative: CATI, PAPI, CAPI, online
  • Studii calitative: interviuri in profunzime, interviuri guerilla, observatie, interviuri cu experti
  • Studii de neuromarketing: Memorability Test, Attitude Tester, ConsumerBrainProfiler, RMN functional

Neuromarketing Nou

Pentru ca vrem sa oferim mai mult clientilor nostri care au de luptat cu un mediu tot mai competitiv, am integrat in portofoliul nostru cele mai avansate si riguroase instrumente de neuromarketing de la momentul actual.

Astfel devine posibila pentru clientii nostri decodarea reactiilor si comportamentului consumatorului intr-un mod mult mai subtil si mai profund. Expertiza in neurostiinte comportamentale ne permite sa calauzim clientul nostru in acest teritoriu nou al cercetarii.

Stim sa oferim mix-ul de instrumente potrivit nevoilor de business ale clientului nostru si asiguram o interpretare stiintifica a informatiilor obtinute. Iar beneficiul este o calibrare de mare precizie si finete a impactului in mintea consumatorului si in emotiile sale, in comportamentul de consum si in final in rezultatele financiare ale brandului.

Neurostiinte comportamentale in marketing //
mergem dincolo de teritoriul cercetarii de piata clasice si aducem informatii relevante despre atitudinea consumatorului pentru a optimiza comunicarea de marketing

Profilarea consumatorului folosind instrumentul ConsumerBrain Profiler //
precizie adusa de neurostiinte in decodarea comportamentului de cumparare si consum

Testarea de concepte de produs/comunicare si reclama prin pachetul TestLab //
masuram non-declarativ memorabilitatea (Memorability Test), identificam atitudinea inconstienta fata de un produs sau brand prin testul asocierilor implicite (Attitude Tester), evaluam la RMN functional emotiile fata de un material de comunicare sau un concept de produs

Cercetare pentru
strategie de marketing

Studii de U&A //
intelegerea consumatorului 360%, intelegerea pozitiei brandului in mediul competitiv

Analiza portofoliului de branduri //
primul pas in identificarea impartirii "teritoriilor" in piata si a unor eventuale "canibalizari"

Diagnoza sanatatii brandului //
ne uitam la indicatorii esentiali (KPI) si identificam punctele forte si oportunitatile pentru brand

Studii de pozitionare //
masurarea rezultatului luptei pentru castigarea unui loc in mintea si inima cunsumatorului

Segmentare motivationala, stil de viata si interese //
prima optiune in intelegerea consumatorului si in identificarea strategiei de a ajunge la inima lui, indispensabila in dezvoltarea strategiei de a deveni parte din universul consumatorului

Studii trenduri de consumator //
pentru a tine pasul cu schimbarea si a fi intotdeauna prima optiune

Data mining //
sinteza informatiei deja existente, dar dintr-o perspectiva strategica, de marketing

Desk research //
un mod inteligent de a extrage informatii din ceea ce este disponibil deja

Workshop-uri

Nu ne oprim in momentul in care livram clientului raportul final, ci il asistam mai departe, organizand workshopuri prin care sa poata aplica mai departe rezultatele studiului:

Workshop-uri de strategie //
punem laolalta cercetatori, strategi, creativi, manageri de produs si de brand, chiar si consumatori, pentru a defini strategia unui brand

Workshopuri de inovatie //
punem laolalta consumatori, experti, strategi, creativi, manageri de produs si de brand, pentru a identifica directii noi (in produs, ambalaj, comunicare, servicii). Locatia aleasa, exercitiile creative fac diferenta in generarea de idei ce pot face diferenta.